Turunduses ei pääse enam autentsusest - no ei taha olla ju samasugune, nagu teised. Keegi ei viitsi vaadata ülepakutud reklaame, kus kõik on nii täiuslik, et see tundub ebareaalne. Inimesed tahavad päris emotsioone, päris inimesi ja päris kogemusi. Ja just see ongi UGC ehk kasutajate loodud sisu – aga teeme selgeks, et see ei tähenda lihtsalt suvalist telefoniga filmitud klippi lootuses, et „äkki läheb hästi“. Ja tasuta saadud toode on ju juba käes 😛
Turundus ei ole kiirtoit
VIIS TAKTIKAT, MIS AITAVAD JÕULUMÜÜKE PARANDADA
Väikesed ettevõtted, kelle sotsiaalmeediakanalid on alles kasvamas, võivad jõulude eel kasutada mitmeid nutikaid ja praktilisi taktikaid, et suurendada müüki ja kasvatada brändi nähtavust. Tuleb lihtsalt tegutsema asuda! 🙂
Turundaja, kuule! AI on sinu uus parim sõber jõulude müügikampaanias
Tundub, et iga päev kuuleme uut uudist tehisintellekti (AI) kohta. Kas tunned, et sinu ettevõte on selles kiirelt arenevas maailmas natuke segaduses? Ära muretse, sa pole üksi!
Kuidas Aastalõpp Enda Ettevõtte Kasuks Tööle Panna: Jõulud on Aeg Müümiseks!
Aasta lõpp on lähenemas ning jõulud ei ole enam kaugel. See on ettevõtetele ideaalne aeg, et oma turundustegevus viia uuele tasemele. Kui sa pole veel jõuludeks ette valmistunud, on viimane aeg hakata mõtlema, kuidas saaksid klientide jaoks kingituste planeerimise koorma kiiresti ja mugavalt maha võtta.
Keda huvitab?
Vabakutselise Turundaja Hinnastrateegia: Tunnihind vs Pakett vs Projekt?
Vabakutselise turundaja valukohad: kuidas hinnata oma teenust? Kas tunnihind on õiglane? Või on parem pakkuda pakette või projektihindu?
Kes on ostupersoona ja miks see on sinu turunduse edu alus?
Paljud ettevõtjad satuvad turunduses samasse lõksu: nad teavad oma toodet või teenust, aga ei tea, kellele seda müüa. Siin tuleb appi ostupersoona - fiktiivne klient, kes kehastab sinu ideaalset klienti.
Turundus - see on nagu esimene Tinder-deit: esmamulje loeb
Oletame, et oled jõudnud sinnani, kus sul on midagi, mida saab müüa - olgu selleks siis teenus, toode, sündmus, äpp, kohvik või mis iganes…
Kuidas ma sain Google'is esimeseks
Kes oleks võinud arvata, et minust saab SEO fänn - aasta tagune mina kindlasti mitte. Ma vist kuulsin sõna SEO esimest korda alles pool aastat tagasi 😀
Kui paar aastat tagasi oleks mulle öeldud, et olen kunagi otsingumootorites esile tõstmise maailmas nii kodune, oleksin naerma puhkenud või lihtsalt kulmu kortsutanud…
Sotsiaalmeedikuid nagu seeni pärast vihma
Praegusel Instagrami ja TikToki- ajastul võib sotsiaalmeedia professionaalide tõusu võrrelda pärast värskendavat vihma tärkavate seentega. 😛 See võrdlus kajastab sotsiaalmeedia spetsialistidena identifitseerivate isikute äkilist vohamist, mis toob kaasa turu küllastumise ja tekitab väljakutseid nii professionaalidele kui ka sellel maastikul navigeerida soovivatele ettevõtetele.
Kuidas ma sain Google'i otsingutulemustes 4. kohale 14 päevaga
Mõni nädal tagasi käivitasin oma turunduse veebisaidi Siuturundus & bränding. Minu eesmärk oli olla hõlpsasti leitav Google'is, eriti otsingupäringule "tootetekstid". Kui ma tahan pakkuda klientidele head sisu, mis on otsingumootoritele sõbralikud, siis ma ju pean ise ka seda suutma!
SALAPÄRASED ROOMAJAD, SEO JA GOOGLE
Kiire tempoga digitaalse turunduse maailmas tähendab konkurentidest ees püsimine sageli kohanemist selliste tegelastega, nagu otsingumootorid, näiteks Google pidevalt arenevate algoritmidega (oooo, salapärased ritmid!). Üks peamisi aspekte, mida otsingumootorid eelistavad, on veebisaidi sisu värskus!
Appi, ma ei taha ju ennast näidata!
Personoonbränding on kuum teema. Igaüks peaks enda brändi looma ja seda sotsiaalmeedias jagama. Aga mis siis, kui sa ei taha ennast näidata? Kui oled introvert ja eelistad jääda varju?
Miks on sisuloome oluline iga ettevõtte jaoks?
Tänapäeva kiiresti arenevas digimaailmas on sisuloome edu saavutamiseks hädavajalik. See on võimas tööriist, mis aitab Sinu brändi luua, sihtrühmaga suhelda ja oma ärieesmärke saavutada.
Miks on sisuloome nii oluline? 🤔