UGC ehk sisu, mis tundub päris, aga kas alati ka on?

Turunduses ei pääse enam autentsusest - no ei taha olla ju samasugune, nagu teised. Keegi ei viitsi vaadata ülepakutud reklaame, kus kõik on nii täiuslik, et see tundub ebareaalne. Inimesed tahavad päris emotsioone, päris inimesi ja päris kogemusi. Ja just see ongi UGC ehk kasutajate loodud sisu – aga teeme selgeks, et see ei tähenda lihtsalt suvalist telefoniga filmitud klippi lootuses, et „äkki läheb hästi“. Ja tasuta saadud toode on ju juba käes 😛




Loe lisaks

VIIS TAKTIKAT, MIS AITAVAD JÕULUMÜÜKE PARANDADA

Väikesed ettevõtted, kelle sotsiaalmeediakanalid on alles kasvamas, võivad jõulude eel kasutada mitmeid nutikaid ja praktilisi taktikaid, et suurendada müüki ja kasvatada brändi nähtavust. Tuleb lihtsalt tegutsema asuda! 🙂


Loe lisaks

Keda huvitab?

Kas sa oled kunagi mõelnud, miks me pidevalt ignoreerime otseturundust ja müügikampaaniaid?
Loe lisaks

Kuidas ma sain Google'is esimeseks

Kes oleks võinud arvata, et minust saab SEO fänn - aasta tagune mina kindlasti mitte. Ma vist kuulsin sõna SEO esimest korda alles pool aastat tagasi 😀

Kui paar aastat tagasi oleks mulle öeldud, et olen kunagi  otsingumootorites esile tõstmise maailmas nii kodune, oleksin naerma puhkenud või lihtsalt kulmu kortsutanud…




Loe lisaks

Sotsiaalmeedikuid nagu seeni pärast vihma

Praegusel Instagrami ja TikToki- ajastul võib sotsiaalmeedia professionaalide tõusu võrrelda pärast värskendavat vihma tärkavate seentega. 😛 See võrdlus kajastab sotsiaalmeedia spetsialistidena identifitseerivate isikute äkilist vohamist, mis toob kaasa turu küllastumise ja tekitab väljakutseid nii professionaalidele kui ka sellel maastikul navigeerida soovivatele ettevõtetele.




Loe lisaks

Kuidas ma sain Google'i otsingutulemustes 4. kohale 14 päevaga

Mõni nädal tagasi käivitasin oma turunduse veebisaidi Siuturundus & bränding. Minu eesmärk oli olla hõlpsasti leitav Google'is, eriti otsingupäringule "tootetekstid". Kui ma tahan pakkuda klientidele head sisu, mis on otsingumootoritele sõbralikud, siis ma ju pean ise ka seda suutma!




Loe lisaks

SALAPÄRASED ROOMAJAD, SEO JA GOOGLE

Kiire tempoga digitaalse turunduse maailmas tähendab konkurentidest ees püsimine sageli kohanemist selliste tegelastega, nagu otsingumootorid, näiteks Google pidevalt arenevate algoritmidega (oooo, salapärased ritmid!). Üks peamisi aspekte, mida otsingumootorid eelistavad, on veebisaidi sisu värskus!


Loe lisaks

Appi, ma ei taha ju ennast näidata!

Personoonbränding on kuum teema. Igaüks peaks enda brändi looma ja seda sotsiaalmeedias jagama. Aga mis siis, kui sa ei taha ennast näidata? Kui oled introvert ja eelistad jääda varju?




Loe lisaks

Miks on sisuloome oluline iga ettevõtte jaoks?

Tänapäeva kiiresti arenevas digimaailmas on sisuloome edu saavutamiseks hädavajalik. See on võimas tööriist, mis aitab Sinu brändi luua, sihtrühmaga suhelda ja oma ärieesmärke saavutada.

Miks on sisuloome nii oluline? 🤔




Loe lisaks