Kiire tempoga digitaalse turunduse maailmas tähendab konkurentidest ees püsimine sageli kohanemist selliste tegelastega, nagu otsingumootorid, näiteks Google pidevalt arenevate algoritmidega (oooo, salapärased ritmid!). Üks peamisi aspekte, mida otsingumootorid eelistavad, on veebisaidi sisu värskus!
Google on alati rõhutanud oma kasutajatele kõige asjakohasema ja ajakohaseima saadaoleva teabe pakkumist. Kuid praktika näitab, et millegipärast veebilehe omanikud ei taha seda tõsiselt võtta ja siis mõtlevad, miks nende veebilehel nii vähe maandujaid on ning müük langeb. Raha ja tähelepanu läheb lihtsalt konkurentidele 🙂
Värskusalgoritm premeerib veebisaite, mis värskendavad regulaarselt oma sisu, asetades need otsingumootori tulemuste lehtedel (SERP) kõrgemale.
Kui teie veebisait avaldab pidevalt värsket ja asjakohast sisu, annab see Google'ile märku, et teie sait on päriselt ka aktiivne, usaldusväärne ja väärtuslik ressurss kasutajatele.
Näiteks sisuloome konkurents veebis nähtavuse pärast on tihe. Konkurendid püüavad pidevalt parandada oma SEO tehnikaid ja meelitada oma veebisaitidele rohkem liiklust.
Et säilitada edu selles pidevalt arenevas keskkonnas, pean oma veebisaidi sisu järjepidevalt värskendama ja optimeerima ning kui see tundub väga mahukas lisatöö, siis see on oluline koht, kus analüüsida - kas ma peaksin selle teenuse sisse ostma? (ooo, ma ise ju olengi see inimene!) Või riskin langeda konkurentsis otsingumootorites alla poole?
Kes on see salapärane SEO?
Otsingumootori robotid roomavad sageli veebisaitidel, täpselt nagu väikesed spioonikesed! Indekseerides nende sisu ja määrates nende asjakohasus konkreetsete otsingupäringute jaoks. Kui värskendate pidevalt oma veebisaidi sisu, pöörduvad need salapärased roomaja-spioonid tõenäolisemalt tagasi ja roomavad teie saidil sagedamini. Healoomulised roomajad! Ehk Google-roomaja peibutis on VÄRSKE JA HEA SISU. See võib kaasa tuua uute lehtede kiirema indekseerimise, tagades, et teie hiljuti värskendatud sisu kuvatakse kohe otsingutulemustes!
Veebisaidi sisu regulaarne värskendamine võimaldab teil sihtmärksõnu täpsustada ja optimeerida. Integreerides asjakohaseid märksõnu, mis kajastavad praeguseid suundumusi, saate meelitada rohkem orgaanilist liiklust ja suurendada oma võimalusi otsingutulemustes kõrgemale asetada.
Aga miks minu kodulehe toote-või teenuseall peaks olema 100-200 sõnaline sisutekst? Miks ma ei või lihtsalt panna “roosa diivan, 1000€”? Sest pikem sisutekst hoiab klienti kauem teie veebilehel kinni, mis omakorda ütleb Googleile - ahhaa! Inimesed veedavad siin lehel kauem aega, kui 5 sekundit! BOOST IT!
Kui kasutajad viibivad teie saidil kauem, annab see otsingumootoritele märku, et teie sisu on väärtuslik, asjakohane ja kaasahaarav, mis võib teie SEO asetust positiivselt mõjutada.
Pea meeles, et peamine on leida tasakaal olemasoleva sisu värskendamise ja uue sisu loomise vahel. Rakendades neid strateegiaid ja hoides oma veebisaidi sisu ajakohasena, saate parandada oma võimalusi meelitada ligi orgaanilist liiklust, meelitada ligi salapäraseid google-roomaja-spioone, suurendada kasutajate seotust ja lõppkokkuvõttes tõhustada oma SEO jõupingutusi.
Kokkuvõtteks võib öelda, et tänapäeva dünaamilisel digimaastikul pole veebisaidi sisu pidev muutmine ja värskendamine enam lihtsalt hea tava – see on vajadus. Kui kasutate värskust ja pakkudes järjepidevalt asjakohast ja ajakohast teavet, ei paranda te mitte ainult oma SEO asetust, vaid parandate ka kasutajakogemust, püsite konkurentidest ees ja muudate oma veebisaidi usaldusväärseks teabeallikaks oma valdkonnas. Nii et jätkake, värskendage ja optimeerige!
Vastused puuduvad