Kuidas ma sain Google'i otsingutulemustes 4. kohale 14 päevaga

Mõni nädal tagasi käivitasin oma turunduse veebisaidi Siuturundus & bränding. Minu eesmärk oli olla hõlpsasti leitav Google'is, eriti otsingupäringule "tootetekstid". Kui ma tahan pakkuda klientidele head sisu, mis on otsingumootoritele sõbralikud, siis ma ju pean ise ka seda suutma!




Alustasin kohe SEO optimeerimisega. Nagu täitsa KOHE, pommitasin mõnda asjatundjat ning iga vaba hetke mõtlesin, mida ma veel teha saan. Alguses Google mind üldse ei leidnud. See oli niii frustreeriv, sest konkurents on NII TIHE ja kuidas mina sinna nüüd vahele trügin? Ma ei andnud alla. Hakkasin usinalt otsima abi ja õppima SEO kohta kõike, mida sain. Vaatasin õpetusvideoid, lugesin blogipostitusi, kuulasin podcaste ja rakendasin saadud teadmisi oma veebisaidil samaaegselt. Ma avastasin nii palju uusi sõnu, mida ma mitte kunagi kuulnud polnud ja iga sõnaga avanes jälle uus maailm, mida ma õppima pean, näiteks, et Google'i jaoks on väga oluline Meta description. Ma olin jälle, et.. eeee, meta what? Selge, hakkan õppima. Sain teada, et Metakirjeldused on veebilehe HTML-koodid ning need on lühikirjeldused, mis aitavad kasutajatel otsustada, kas nad soovivad minu lehel maanduda. See on jälle oluline eelis, et Google minu veebilehte eelistaks. Ma pidin selle selgeks tegema!


Juba 10 päeva möödudes olin Google'is 7.-8. Kohal. Ma olin tõsiselt uhke enda üle - ma ei olegi sajandal lehel! See oli edusamm, aga ma tahtsin veelgi paremat tulemust. No ikka sellist, et klient ei pea scrollima hakkama, vaid minu veebileht on kohe konkurentsis. Jätkasin sisu optimeerimist, lisasin uusi märksõnu, muutsin metakirjeldusi, üldis sisutooni ja parandasin oma veebisaidi kiirust. Sisu muutmine oli siis selliselt, kuidas ka kõige amatöörlikum inimene võiks näiteks minu teenust otsida - milliseid otsingusõnu ta kasutab, kui ta tahab leida kedagi, kes lihtsalt KIRJUTAB tekste? Mis probleemi ta tahab lahendada? See on pidev asjaajamine ja töö, aju krudiseb aga samaaegselt on hasart ja dopamiin MEGA! Ma saan päriselt hakata pakkuma head teenust!


Näiteks: kui sul on veebisait, mis müüb ilutooteid, siis enne naistepäeva tasub hakata optimeerima sisu, mida mehed naistele naistepäevaks Googeldada võiks või mida ise naine enne naistepäeva Googeldada võiks. "Naiselik parfüüm", "Populaarne parfüüm", "kõigi naiste lemmik lõhn" või mis iganes. Küsi oma kaaslaselt, kuidas ta otsiks Google'ist lõhna, kui ta tahaks seda sulle kinkida :D Kogu need märksõnad, loo sellest sisu, muuda ja uuenda seda sisu PIDEVALT ning kasuta metakirjeldusi. 
 
14 päeva pärast veebisaidi avamist olin Google'i otsingutulemustes 4. kohal! See oli uskumatu saavutus ja ma olen äärmiselt uhke!






Mida ma õppisin:

  • SEO on äärmiselt oluline, kui soovid olla Google'is leitav.

  • Pidev optimeerimine ja sisu uuendamine on edu võti!

  • Märksõnade strateegiline kasutamine on SEO edu alus!

  • Kiire ja mobiilioptimeeritud veebisait on Google'ile meelepärane.

Miks on SEO oluline?

SEO aitab sinu veebilehel olla Google'i otsingutulemustes paremini positsioneeritud. See toob kaasa eelised, ükskõik mis teenuse/toote puhul on üliolulised, et klient eelistaks SIND, mitte konkurenti.

  • Rohkem liiklust sinu veebisaidile.

  • Suurem müük ja konversioonid.

  • Parem brändi tuntus.







Kuidas SEO-d enda kasuks pöörata:

Uuri oma sihtrühma ja leia välja, milliseid märksõnu nad Google'is otsivad.
Kasuta märksõnu oma veebilehe pealkirjades, metakirjeldustes ja tekstides.

Loo iga märksõna jaoks eraldi sihtleht.

Hoolitse oma veebilehe kiiruse ja mobiilioptimeerituse eest.

Jälgi oma veebilehe statistikat ja analüüsi, mis toimib ja mis mitte.

Loodan, et minu kogemus inspireerib ka sind oma veebisaitide SEO optimeerimisega tegelema! See on investeering, mis tasub end pikas perspektiivis lihtsalt täiega ära. Ma olen sellest teemast hetkel nii hasartis, sest iga minu kliendi edu on ka minu edu.




Eelmine
SALAPÄRASED ROOMAJAD, SEO JA GOOGLE
Järgmine
Sotsiaalmeedikuid nagu seeni pärast vihma

Vastused puuduvad

Email again: